Asus K53SV-SX174V

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus K53SV-SX174V op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

claprijs31 06-05-2012
Geschreven voor: Asus K53SV-SX174V

Wij hebben ons laten adviseren voor een goed Notebook. Ik wist van een bekende dat Asus een goed merk is die stabiel is en zogezegd nooit vastloopt. Het is een degelijk apparaat met een prima beeldkwaliteit. Maar voor het geluid maak ik toch liever gebruik van een externe geluidskaart. Vooral als je je bezighoudt met muziek luisteren of bewerken. Dan zijn externe luidsprekers ook een must omdat er te weinig geluid komt uit de interne geluidsspeakers die in het apparaat aanwezig zijn.
Maar al met al ben ik dik tevreden met dit notebook. Ik kan het mensen aanbevelen die naar een degelijk notebook op zoek zijn.

hingtai 23-04-2011
Geschreven voor: Asus K53SV-SX174V

Zeer snelle laptop, vandaag gekocht en meteen met newsgroep zitten downloaden en streamen tegelijk.,en downloaden met qvod.loopt als een zonnetje .werkgehuegen processor liep max op 12%

SM84 18-04-2011
Geschreven voor: Asus K53SV-SX174V

Ik heb deze laptop ongeveer 2 weken en ik ben er dik tevreden mee.Een prima laptop,zeker met deze specificaties.Echt waar voor je geld! de batterij gaat op 1 lading rond de 5 uur mee!Ook leuk om te weten is dat de laptop krasbestendig is en dat de ruimte waar je je polsen op steunt niet warm wordt. Wat dus comfortabel typt. Een echte aanrader!